Veelgestelde vragen

Wat is het nut van de klantcampagnes?


De klantcampagnes van Informeert zorgen voor meer omzet uit bestaande relaties. Daarnaast helpen ze bij het invullen van de zorgplicht. Je kunt zelf kiezen welke campagne je wilt starten en op welke manier. Lees op deze pagina meer over alle campagnes die we aanbieden.




Uit welke onderdelen bestaan de campagnes?


Je kunt bij iedere campagne kiezen uit het versturen van een professionele brief, e-mails en een leadpagina waar je relaties een adviesverzoek in kunnen dienen. Op deze pagina kan je alle onderdelen van onze hypotheekcampagne bekijken.




Uit welke campagnes kan ik kiezen?


Op dit moment zijn er zes campagnes actief. Je kiest zelf welk onderwerp voor jou interessant is. We breiden ons aanbod continu uit, houd de pagina om die reden in de gaten voor updates over nieuwe campagneonderwerpen.




Op welke momenten kan ik een campagne starten?


Iedere derde week van de maand is het mogelijk een campagne te starten. Je kunt zelf kiezen welke campagne je wilt inzetten op dat moment. Zo kan je jouw relaties in maart wijzen op de mogelijkheid tot oversluiten en in juni informeren over besparen op de autoverzekering.




Kan ik een eigen campagne toevoegen?


We bieden je de mogelijkheid om een eigen campagne te starten. Je wilt je relaties informeren over een overname, een nieuwe samenwerking of een verhuizing. Samen pakken we de inhoud van jouw eigen campagne op. Ook voor deze campagnes geldt dat wij alles rond de verzending voor je uit handen nemen.




Kan ik eigen input toevoegen aan bestaande campagnes?


Zeker! We kunnen de inhoud van bestaande campagnes aanpassen naar jouw wensen. Bijvoorbeeld door het toevoegen van een eigen alinea of het wijzigen van bepaalde passages naar informatie die betrekking heeft op jouw kantoor.




Wat moet ik zelf doen?


Wij nemen het werk voor je uit handen. Het enige dat we van jou vragen is het aanleveren van de relaties die je wilt benaderen met de campagne. Aangevuld door het logo van jouw kantoor. Kies je voor een postmailing, dan ontvangen we ook graag de vormgeving van het briefpapier en de envelop die je wilt gebruiken.




Hoe meld ik me aan voor een campagne?


Voor het aanmelden voor een campagne kun je je gegevens achterlaten via het contactformulier. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op. Direct kun je ons benaderen via het telefoonnummer 078 - 76 00 251 of per e-mail via contact@informeert.nl.




Wat zijn de kosten voor een campagne?


Voor het maken van alle campagne-onderdelen betaal je een vast starttarief van €245. Daarnaast is het tarief afhankelijk van zowel het aantal relaties waar u de campagne aan richt als de insteek van de campagne. Stel je start een campagne met een brief, reminder e-mail en de leadpagina. Het aantal relaties bedraagt 2.500. In dit voorbeeld is het variabele tarief €0,95 per relatie. Dit tarief is inclusief opmaak, verzending en al onze werkzaamheden.




Aan hoeveel relaties kan ik een campagne richten?


We hanteren geen minimaal of maximaal aantal. Zowel voor 100 man als 100.000 relaties kan je dan ook een campagane starten.





Onderstaand de meestgestelde vragen over onze klantcampagnes, met uiteraard alle antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Geen probleem, je kunt ons gemakkelijk bereiken via de contactpagina

Meer informatie en aanmelden

Dank! Je hoort snel van ons.

Hypotheekleads ontvangen?

De hypotheekrente staat nog steeds op een historisch laag niveau. Dit biedt kansen. Heb je jouw relaties al gewezen op de optie tot oversluiten, rentemiddelen of het afsluiten van een nieuwe hypotheek? Start hier  eenvoudig een hypotheekcampagne!