top of page

Reviews

Freek.jpg

Freek Schulz - Schulz Financiële diensten

Wij hebben in januari meegedaan aan de campagne van Informeert waarbij een selectie van onze klanten een sterke brief hebben ontvangen waarin werd gewezen op de mogelijkheid te besparen op de hypotheeklasten. Zonder al te grote verwachtingen was uiteindelijk de response zeer overweldigend. De eerste concrete zaken zijn al van start gegaan! Tijdens het proces hebben wij de communicatie met Informeert als zeer positief ervaren, snel en meedenkend. Er is door Informeert zoveel mogelijk uit handen genomen wat ons veel tijd en energie bespaarde.

Hun campagne is een mooie aanvulling voor het op een professionele wijze invullen van beheer/nazorg immers bestaande klanten zijn net zo belangrijk als nieuwe klanten. Kortom met een volgende campagne doen wij zeker weer mee. Onze complimenten voor Saskia en haar team!   

Hans Waaiers, Waaijers + Partners

Wij zijn positief verrast door de mailing. De papieren versie heeft een hoge attentiewaarde. Concreet zitten we nu op 6 hypotheek oversluitingen en we zijn nog met een paar relaties in gesprek. 

 

Rentemiddelingen zijn er ook geweest, dat waren er een stuk of 8. Ook een 6 tal berekeningen waarbij het niet aantrekkelijk bleek om iets te veranderen. Maar een nee is ook een antwoord en een prettige bevestiging voor een relatie. Meer dan de moeite waard dus!

Henriette de Jong - Oscar Prent.png

Henriette de Jong,
Oscar Prent Assurantien

"De brieven en e-mails zijn altijd actueel en inhoudelijk correct. De doelgroep wordt hierdoor getriggerd en dit levert positieve interactie op met onze relaties."

Peter Snijders Noves.jpg

Peter Snijders,
Noves Hypotheken

"De klantoplossing heeft er bij ons voor gezorgd dat we meer tijd kunnen besteden aan ons vak en minder bezig zijn met marketing."  

bottom of page